top of page
Smutsigt verkstad

Verkstäder

Verkstäder utan snack

Verkstäder

Dags att skippa snacket

Strategiska frågor är de frågor där svar sällan finns, och beslut därmed ständigt skjuts upp. Då dessa frågor är av yttersta vikt återkommer de ständigt och de olika skälen för eller mot ska ständigt stöpas och blötas utan att man kommer någon vart. Samtidigt fortsätter man att göra som man alltid gjort, och prövar än den ena vägen fram och än den andra för att se ifall någon av dem kan hjälpa en att bryta de låsningar man upplever att företaget har.

Dags att skrida till verket

Lösningen på dödläget är såklart att ta fram de ramverk och beslutsunderlag som krävs för att tydliggöra vilka beslut som behöver fattas samt det nödvändiga beslutsunderlaget.

Kavla upp ärmarna

Koherent erbjuder de ramverk och beslutsunderlag ni behöver för att bryta er ur klungan och ta en tätposition. Vi använder oss av det vetenskapligt grundade ramverket "Job to be done" för att tydliggöra de beslut som behöver tas samt utveckla det beslutsunderlag som krävs för att ni ska kunna utveckla en nytänkande, vetenskapligt förankrad marknadsstrategi vilken hela ledningsgruppen kan enas kring. Det första vi gör tillsammans är verkstaden "Job to be done".

 Har du alla dessa bitar på plats?

En stor del av Koherents arbete vilar på metodiken Job to be Done, vilken är utvecklad vid Harvard Business School av Clayton Christensson.

Detta arbettsätt är sedan kompletterat utifrån en lång erfarenhet av att arbeta datadriven inom performance marketing och andra metoder inom business intelligence. Detta för att säkra att alla viktiga beslut är grundade i användbara beslutsunder

Kontakt

+46701454507

Följ

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

©2022 av Koherent. Skapat med Wix.com

bottom of page